czwartek, 7 lipca 2016

Jedno na tak drugie na nie

Ostatnio dostałam dwa produkty do testowania jeden zrobił na mnie dobre wrażenie natomiast drugi niekoniecznie. Pierwszym produktem są  intensywne perełki zapachowe Lenor Unstoppable, które otrzymałam od cosmo.pl . Perełki te wsypuje się do pralki razem z kapsułką do prania  (lub proszkiem) i płynem do płukania.  Mają one sprawić,że ubrania po praniu będą miały intensywny zapach aż do 12 tygodni. Cena to około 26 zł . Moim zdaniem to co mówi producent nie jest zbyt przesadzone, rzeczywiście ubrania długi i intensywnie pachną może mi akurat ten zapach jakoś bardzo nie przypadł do gustu ale nie zmienia to faktu że produkt ten spełnia swoją rolę. Mógłby jeszcze tylko trochę mniej kosztować 




Drugim produktem jest podkład  Maybelline DREAM VELVET Soft-Matte Hydrating Foundation CLASSIC IVORY . Zgłosiłam się do testu na wizażu  gdyż w opisie była informacja , że jest to podkład , który ma formę żelu jednocześnie matuje i nawilża. Niestety u mnie się on  nie sprawdził ma podobne wykończenie na mojej skórze jak Rimmel Stay Matte Foundation  czyli wszystko co złe podkreśla i skóra wygląda jak ciastko maślane ;-). Plusem  podkładu jest jego lekka konsystencja, szybko się wchłania ,skóra jest gładka ale niestety na tym kończą się pozytywy. W necie znalazłam informacje,  że podkład  kosztuje około 70 zł...no cóż :-) 




http://premiumusa.pl/maybelline-dream-velvet-soft-matte-hydrating-foundation-porcelain-ivory.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz